söndag 2 januari 2011

lördag, :o

Okey, så här ligger d till*seriusface*
När d är skola och så så pallar jaag inte blogga speciella mycket, men nu när det är lov och jag har så svinigt tråkigt så längtar jag sjukt mycket efter att blogga så here we go!
Inte konstigt att man har minus tio besökere( ;) ) per dag när man gör som jag, bloggar nån vecka och slutar i en måndag ooooosv, osv, men klaga inte, har inte tvingat er att läsa så :D
Men idag så har det inte hänt så mycket, spelat GTA som vanligt hela tiden, älskar verkligen det spelet ! :D Och nu ikväll så satte jag och några syskon på vääärldens konstigaste film, den handlade om SJUKA nassar. asså usch är det enda man kan säga, i början så ttyp dödade dom några kineser genom att sparka dom och så.. ueeahk!!!! ja ddet var seriöst bland dom konstigaste och äckligaste( äcklas verkligen av nasister och rasister USCH,) film någonsin, tills mamma kom in och läste på baksidan och såg lite fick jag inte se mer, ahinte så konsitgt iofs.
Nä, men nu ska jag kolla om det finns något göttit i kylen*hii* och sen spela the sims! biiiiiig biiiiiiig love u know.
haha, nolifer som man är sökte man på ugly the sims 3 och hittade dessa fräsha thesims gubbar (;





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar