torsdag 20 januari 2011

19.36

hej, har verkligen inte orkar blogga, har haft världens sämsta dag efter skolan, typ.
Så när ja om hem VRÅLHUNGRIG så fanns det bara sphagetti och köttfärsås med en massor med kryddor som jag haaaatar! :(
så var jäääätttearg och sov typ lite för jag orkade inte vara vaken för jag var så hungrig.. och så fanns det ingen ren stekpanna, suck*
Och så blev jag ännu mer jätteargare för att jag klarade inte en bana i Angry birds :( HAHA, var så sjukt arg och det blev inte bättre av att gabbe klarade den på första försöket!?
och så gick det några timmar men tillslut kändes det som jag skulle svimma så tvingade mej ner och fick göra rent  stekpannan själv :( böhhöh, jobbigt asså!  och stekte lite prinskorvar till mej ;) hahahahah, så då blev allting lite bättre när jag var mätt & belåten. så gjorde läxan på tio minuter, så nu är allting bra! :) var verkligen arg på allt och alla förut, blir sån när jag inte får min mat!! ;)
Och sen så ringde Alma! Vi bestämde att jag ska sova hos henne på lördag/söndag! :D
niceee! är med den tjejen allt för lite.
nejmen nu ska jag göra... något innan jag ska kolla på Handboll, Sverige - Polen.. hahhah, dom lär ju förlora :(

asUm låt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar