tisdag 11 januari 2011

17.39

tju, vet att jag är sämst på att blogga men men,
Igår så åkte vi runt lite innan vi kom till träningen lite sent fast det gjorde inget för att det var första träningen;) men det var inte jättejobbigt men konditionen var jobbig, men jag kunde inte vara med det sista för att jag var barfota så det gjorde jätteont i fötterna när det var vanligt trägolv, typ.
Sov som en bebis inatt iaf:D  var så trött efter träningen så,.;)
Och skolan idag var slapp! nice dude. Och idag så kom mamma hem med typ likadana UGGS! fast lite kortare men tycker nästan dom är snyggare:D ! ser inte lika klumpiga ut som dom andra. ni får bild på dom sen!
Och dom där jättefula billiga ska emma få , hahahahaha. fattar inte hur hon vill ha dom !? vad tänker kvinnan med!?
haha, men iaf så har jag sovit asmycket idag efter skolan, älskar att sova!
Neh, men nu ska jag göra läxan tror jag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar