fredag 7 januari 2011

20.11

Har käkat svingod hemmagjord pizza nu! aaasgott vare, och hann kela lite med Maja före:DD såååå gullig är hon!
Ikväll eller nu är det la premiär på let's dance för i år? men glöm att jag kommer att kolla på det, sämsta programmet i världen, delad ettaplats med idol USCH! tv4 är den sämsta kanalen i världen!?

förresten så lyssnar jag 24/7 på Nic & The Family, hahahaha. börjar nästan gilla deras dåliga låtar egentligen men gillar låtar där det händer saker ;) hahahaha, om jag är ett psyko ah, antagligen.
här kommer några låtar med dom iaf, dom jag lyssnar på mest *pinsamt*

Hihi, jag spelade denna för mamma och hon ba: Ah, den stämmer ju faktiskt. ASG

Och vem har inte hört HEJ HEJ MONICA, HEJ PÅREJ MONICA (a) HAHA

Nic klick! hihi




kriminell falsett, ASG



Sen fanns inte min favorit  :o
Tjejer skvallrar heter den och den är asUm med U ! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar