söndag 12 december 2010

me and erik!

Ligger i min säng nu, nydushad och fräsh som få! ;)
Som tur är så är jag trött! Annars skulle det vara kööööört för mej, ska upp astidigt ju! :(
Fast kommer nog komma upp rätt lätt ur sängen, är ju så taggad för lucian! :D haha, tro det eller inte men det ska bli kul faktiskt, vi sjunger rätt högt endå, och har övet på all i want for chrismas så kan den gryyymt nu! Haha, hoppas att jag inte är den enda som har övat så jag bara står där och sjunger helt själv, noopp, tror inte det kommer bli så. Alldeles för feg vettu!
Och bilder kommer om min syrra tar kort imånkväll när vi ska lussa för föräldrarna och alla ,:) men är inte helt hundra på att hon tar med digitalkameran, för pappa ska ta med sin systemkamera, haaaah. Va tråkig detta inlägg blev nu? Too much info..
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar