söndag 5 december 2010

B O R I N G. yeahiknow.

TJENIS!
Bloggar från datorn för typ andra gången!? mycket lättare med mobilen, där finns ju alla bilder med!
Ja, men idag så är det verkligen en sån dag där det finns absolut ingenting att göra!! :-(
Så det är därför jag inte har bloggat speciellt mycket idag, har ju ingenting, absolut ingenting att göra, buhu. men har iallafall bara spelat GTA och kollat på teve. Tur att det är Gossip Girl ikväll så att man har nånting att se fram emot! (:
Och i fredags så var jag ju i ullared( kom på det nu) men jag kna inte visa vad jag har köpt eftersom jag bara köpte julklappar, förutom godis och världens finaste öronmuffar! Kan visa dom imån tillsammans med dagens outfit! ;-)
Nä, nu ska jag göra nånting roligare ,
p0000000sss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar