måndag 14 mars 2011

13.37 ELITE! HAHA

yo man,
har kollat på gossip girl lite nurå, och funderar på vad som ska hända sen... hmmmmmmmmmmmmm
haaaaaaaahaha ;)
nä men får se vad jag hittar på, det är ju över sju grader så man kan kanske gå ut och göra... något? haha, nä det finns ingenting att göra idag så det blir la att sitta vid datorn/teven tills ikväll då det är träning! :) och om jag glömde skriva det så fick jga inte sova hos gaybull för att min syrra hade ju magsjuka så då har jag säkert det med :( och inatt så fick min bror det typ, eller han spydde inte men han sitter här med en hink nu *usch*
nejmen jag ska göra allt för att inte bli sjuk!!
HAHA, så grym video ifrån alma's ! hihiih ni som inte skrattar har ingen *humor*( *TÄNKTE SKRIVA GANSTA!? whats wrong with meeee !?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar